Všeobecné podmínky



Nakupování u nás, v Hatstore Scandinavia AB, 556913-5436, (dále Hatstore.cz, Hatstore, my, nás a naše), je bezpečné, snadné a bez nepříjemných překvapení. Máte 100 dnů na vrácení, dopravu za 99 Kč, stejně jako rychlé termíny dodání.

Zadáním objednávky na Hatstore.cz přijímáte naše podmínky nákupu. Před potvrzením nákupu si prosím přečtěte naše nákupní podmínky. Přijetím podmínek nákupu společnosti Hatstore také souhlasíte s našimi zásadami ochrany osobních údajů. Tato stránka používá cookies. Dalším používáním Hatstore.cz souhlasíte s používáním cookies v souladu s našimi zásadami cookies.

Pokud je vám méně než 18 let, musíte mít pro nakupování u nás povolení od rodičů.

Hatstore si vyhrazuje právo zrušit nákup v případě podezření na podvod. V případě podezření na podvod budeme kontaktovat policii.

 

1. Oblast působnosti

Následující podmínky se vztahují na všechny objednávky prostřednictvím našeho online obchodu. Náš online obchod je zaměřen výhradně na spotřebitele.

Spotřebitelem je jakákoli fyzická osoba, která uzavírá právní úkon za účelem, který není převážně obchodního rázu nebo za účelem nezávislé výdělečné činnosti. Společnost je fyzická nebo právnická osoba nebo partnerství, které při uzavírání právního úkonu jedná v rámci své obchodní nebo nezávislé výdělečné činnosti.

2. Uzavření smlouvy

Kupní smlouva je uzavřená se společností Hatstore Scandinavia AB.

Produkty umístěné v internetovém obchodě představují závaznou nabídku pro uzavření kupní smlouvy pro dané položky. Naše produkty můžete nejprve bez závazků vložit do nákupního košíku a údaje kdykoli před odesláním vaší závazné objednávky opravit, a to pomocí opravných pomůcek uvedených a vysvětlených v objednávkovém procesu. Smlouva je uzavřena kliknutím na objednávkové tlačítko pro přijetí nabídky zboží v nákupním košíku. Ihned po odeslání objednávky obdržíte další potvrzení prostřednictvím e-mailu.

3. Jazyk smlouvy

Smlouva je uzavřena v českém jazyce.

Text smlouvy ukládáme a e-mailem vám zasíláme údaje o objednávce a naše smluvní podmínky.

4. Dodací podmínky

Kromě uvedených cen produktů, můžeme požadovat i náklady na dopravu. Podrobnější ustanovení o vzniklých nákladech na dopravu naleznete v nabídce.

Zboží doručujeme pouze poštou. Vlastní odběr bohužel není možný.

Standardní poštovné je 99 Kč. U objednávek nad 1490 Kč nabízíme standardní dopravu zdarma. V pokladně máte možnost si u vaší objednávky zvolit DHL Express.

Vaši objednávku zašleme přímo do vaší poštovní schránky. Pokud se váš balíček do vaší poštovní schránky nevejde, bude doručen do nejbližšího výdejního místa. Na vyzvednutí balíčku z výdejního místa máte 14 dní.

ZDE si můžete přečíst více o našich dodacích lhůtách a nákladech na doručení.

Vyhrazujeme si právo na případné prodlení způsobené výrobcem a přepravcem. Vyhrazujeme si také delší dodací lhůty v období svátků a v průběhu kampaní.

Máte právo na zrušení vaší objednávky z důvodu zpoždění v doručení za předpokladu, že vaše objednávka ještě nebyla expedována. Pokud byla vaše objednávka odeslána z našeho skladu, nemáme možnost vaši objednávku zrušit nebo ji změnit, a bude doručena do vaší poštovní schránky nebo do výdejního místa a bude k vyzvednutí v intervalu 14 dní. Pokud si zásilku nevyzvednete, bude odeslána zpět do Hatstore jako „Nevyzvednutá/nedoručitelná“. Není to vrácení. Když Hatstore obdrží Nedoručitelnou zásilku, objednávku zrušíme a vezmeme si poplatek 390 Kč na pokrytí nákladů na manipulaci, vyřízení a dopravu. Personalizované produkty, produkty pro zakrytí obličeje a dárkové karty jsou z toho vyloučeny, protože se na ně nevztahuje právo na jejich vrácení. Jak provést vrácení si můžete přečíst ZDE. Pokud obdržíme produkt, na který se nevztahuje možnost vrácení jako Nedoručitelný, počkáme 2 měsíce a pokud se k nám jako zákazník vrátíte, vaši objednávku vám znovu odešleme. V opačném případě bude produkt, který jste si objednali, zlikvidován.

Na Hatstore.cz doručujeme zásilky pouze na adresy v České republice. Nezasíláme do Slovensko. Pokud si přejete objednat do jiné země, požádejte o informace náš zákaznický servis. Doručujeme ze Švédska.

Hatstore nenese vůči vám jako zákazníkovi odpovědnost za případné okolnosti, které nemůže ovlivnit, tzv. Vyšší moc, jako je například přírodní katastrofa, výpadky energie, pracovní stávky a jiné.

5. Platba

K dispozici máte následující možnosti platby:

Kreditní karta

Při zadávání objednávky zadáte údaje o své kreditní kartě. Po vaší legitimaci jako oprávněného držitele karty bude platební transakce provedena automaticky a z vaší karty bude stržena platba ihned po odeslání zboží. Nabízíme také Entercash Online. Naším poskytovatelem plateb je Adyen.

PayPal

V procesu objednání budete přesměrováni na webovou stránku online poskytovatele systému PayPal. Abyste mohli platit přes PayPal, musíte mít registraci nebo se tam nejprve zaregistrovat, potvrdit přístupové údaje a potvrdit nám platební instrukci. Po zadání objednávky v obchodě žádáme PayPal o zahájení platební transakce.

Platební transakce se provádí automaticky prostřednictvím PayPal po odeslání zboží. Více informací získáte během objednání.

6. Výhrada vlastnictví

Zboží zůstává naším majetkem až do jeho úplného zaplacení.

7. Ceny

Všechny ceny na Hatstore.cz jsou uvedeny v českých korunách (Kč) včetně 21 % DPH.

Cenu za produkty vyrobené na zakázku sestavujeme ZDE pomocí nástroje Custom Made.

Ceny jsou platné v době objednání. Vyhrazujeme se proti zjevně nesprávným informacím a chybám na skladě. Nemůžeme nabídnout stejnou cenu jakou měl produkt během výprodeje/kampaně po datu ukončení výprodeje/kampaně.

Produkty, které byly zakoupeny během výprodeje/kampaně lze vrátit za předpokladu, že produkt není personalizovaný nebo není produktem pro zakrytí obličeje. Informace o vrácení naleznete v bodě 10 Právo na vrácení.

8. Produkt na zakázku

U konkrétních produktů máte možnost zvolit si svůj vlastní design. Pokud jde o vyšívání vpředu a/nebo vzadu, odkazujeme na nástroj Custom Made, který naleznete ZDE.

V našem nástroji Custom Made máte příležitost si navrhnout řadu různých produktů. Váš design vyšijeme na produkt, který jste si vybrali. Výšivky a laserem gravírované nášivky nabízíme pouze na produktech, které vidíte v nástroji Custom Made.

Výšivka je možná jen v oblasti vyšívání, která je v nástroji Custom Made zobrazena přerušovanou čarou a nemůžeme vyšívat mimo vyznačenou oblast vyšívání. Vizualizované obrázky jsou pouze přibližným náhledem konečného produktu. Vyhrazujeme si právo na drobné odchylky. Barvy v náhledech produktů a barevných schématech by měly být považovány pouze za přibližné údaje o skutečné barvě. Barvy lze u různých monitorů vnímat odlišně. Mylně vnímaná barva proto není důvodem pro reklamaci.

U produktů s vlastním designem je dodací lhůta delší. Více o našich dodacích lhůtách se dočtete ZDE.

Vyhrazujeme si právo odmítnout designy, které obsahují nevhodný nebo urážlivý obsah. To platí pro designy jako jsou, mimo jiné, rasistické a nacistické symboly, motivy a/nebo zprávy. Hatstore má přednostní interpretační právo na loga, motivy a/nebo zprávy, které jsou nahrány na Hatstore.cz.

Právo na zrušení se nevztahuje na produkty s personalizovaným designem. Pokud si všimnete, že je váš design v potvrzení objednávky nesprávný, nebo že objednávky litujete, okamžitě kontaktujte zákaznický servis, abychom to mohli vyřešit. Jako zákazník zodpovídáte za důkladnou kontrolu svého návrhu v potvrzení vaší objednávky. Přečtěte si více o změně nebo zrušení objednávky s vlastním designem v bodě 9 Změna a zrušení.

Respektujeme autorská práva, a proto si vyhrazujeme právo zrušit objednávky, které porušují autorská práva. Při nahrávání loga nebo obrázku nás ujišťujete, že máte plná práva k používání loga nebo obrázku. Při objednávání přijímáte naše podmínky nákupu a jsme osvobozeni od veškerých nároků vznesených ohledně porušení autorských práv. V případě potřeby budete a jste odpovědní za získání písemného souhlasu s použitím loga pro komerční účely. Hatstore je tímto osvobozen od všech nákladů na obranu a dalších nákladů, které vzniknou v případě soudního řízení.

9. Změna a zrušení

Máte právo na zrušení vaší objednávky před jejím odesláním. Přečtěte si více v bodě 4 Dodání.

Před odesláním objednávky máte možnost změnit dodací adresu. Pokud si všimnete, že v potvrzení objednávky něco není správně, kontaktujte zákaznický servis, abychom měli příležitost vše vyřešit před odesláním objednávky z našeho skladu. Jako zákazník máte odpovědnost si v potvrzení objednávky zkontrolovat její správnost.

Změny ve vašem designu jsou možné, pokud má náš zákaznický servis čas zastavit objednávku před odesláním do výroby, proto je důležité, abyste v případě chyby kontaktovali přímo náš zákaznický servis. Po odeslání objednávky si vždy důkladně zkontrolujte potvrzení objednávky zaslané na váš e-mail.

Objednávky, u kterých začala výroba loga zrušit lze, avšak za manipulační poplatek 600 Kč. Pokud bylo logo vyšité a objednávka odeslána, již nemáme možnost vaši objednávku zrušit.

10. Právo na vrácení

V Hatstore máte 100 dní na vrácení zboží.

ZDE si přečtete, jak provést vrácení.

Právo na vrácení se vztahuje na nepoužité výrobky s originálními samolepkami a štítky, zpáteční doprava je 90 Kč.

Právo na odstoupení se nevztahuje na následující druhy smlouvy:
Právo na vrácení se nevztahuje na smlouvy o dodávkách zboží, které je vyrobeno podle specifikací spotřebitele nebo je jasně personalizováno.

Upozorňujeme, že Nedoručitelné balíčky nejsou vrácením, viz bod 4 Dodání.

U vrácení určených pro jinou společnost (neoprávněné vrácení) než Hatstore počkáme 2 měsíce a pokud nás odesílatel nezkontaktuje, tak bude obsah neoprávněného vrácení zlikvidován. V případě, že nás odesílatel neoprávněného vrácení v daném čase zkontaktuje, nabízíme zaslání vratky zpět odesílateli za náklady na dopravu.

11. Poškození při přepravě

Pokud zjistíte, že je váš balíček poškozený, musíte tuto skutečnost okamžitě nahlásit. Stížnost podáte přímo přepravci na místě dodání. Poté nás ohledně poškození kontaktujte e-mailem a do předmětu zadejte „Poškození při přepravě“ a také číslo vaší objednávky.

12. Záruka a oprávněné reklamace

Naše zboží by mělo být při dodání bez vad. Švy a přezky musí být nepoškozené. Pokud jste obdrželi vadný produkt nebo máte podezření, že je výrobek vadný, kontaktujte nás e-mailem na adrese support@hatstore.cz. Do předmětu napište „Reklamace kvality“ a číslo vaší objednávky a krátký popis toho, co je špatně. Zašlete také obrázek toho, co je důvodem vaší reklamace.

Na odbarvení produktů se reklamace nevztahuje, protože nerovnoměrné zbarvení se pokládá za opotřebení, pokud produkty nebudou odbarvené už při převzetí zásilky.

Vizualizace jsou pouze přibližným náhledem konečného produktu. Vyhrazujeme si právo na drobné odchylky. Barvy v náhledech produktů, barevných schématech a simulaci v našem nástroji pro tvorbu designu lze na různých monitorech vnímat odlišně. Mylně vnímaná barva proto není považována za důvod k reklamaci.

Pokud níže uvedené není výslovně dohodnuto jinak, platí zákonné právo na odpovědnost za vady.

U použitého zboží platí: pokud se vada vyskytne jeden rok po dodání zboží, jsou reklamace vad vyloučeny. Reklamace vad, které se vyskytnou do jednoho roku od dodání zboží, lze uplatnit v zákonné záruční lhůtě dvou let od dodání zboží.

Výše uvedená omezení a zkrácené lhůty se nevztahují na nároky založené na škodách způsobených námi, našimi právními zástupci nebo odpovědnými zástupci

  • v případě ohrožení života, újmy na těle nebo na zdraví,

  • v případě úmyslného nebo hrubě nedbalého porušení povinnosti, jakož i škodlivého jednání,

  • v případě porušení základních smluvních povinností, jejichž splnění umožňuje především řádné plnění smlouvy a dodržování pravidel, na která se smluvní partner může spolehnout

  • jako součást záručního příslibu, pokud je dohodnuto, nebo

  • pokud je oblast působnosti zákona o odpovědnosti za výrobek otevřena.

 

Informace o příslušných dalších zárukách a jejich přesných podmínkách naleznete u produktu a na speciálních informačních stránkách v online obchodu.

Zákaznický servis: +46 480 782 820 (pracovní dny 9:00 - 12:00), prostřednictvím e-mailu s odpovědí do 24 hodin a prostřednictvím sítě Facebook a Instagram.

13. Řešení sporů

Evropská komise poskytuje platformu pro online řešení sporů, kterou naleznete zde https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Jsme připraveni zúčastnit se mimosoudního rozhodčího řízení před spotřebitelským rozhodčím senátem.

14. Zásady ochrany údajů a cookies

Usilujeme o to, abychom s vašimi osobními údaji zacházeli co nejlépe a řídili se nařízením o ochraně údajů GDPR (General Data Protection Regulation), kde jsou upravena pravidla pro zpracování osobních údajů.

Informace o tom, jaké osobní údaje shromažďujeme, za jakým účelem a jak je zpracováváme, jsou popsány v našich Zásadách ochrany údajů. Přijetím podmínek nákupu také souhlasíte s našimi zásadami ochrany osobních údajů. Je proto důležité si tyto zásady před nákupem přečíst.

Tato stránka používá cookies. Pokračováním v používání této webové stránky souhlasíte s používáním cookies v souladu s našimi zásadami používání cookies. Přečtěte si více o tom, jak zacházíme s cookies ZDE.

15. Rozhodné právo a jurisdikce

Tyto podmínky a vaše používání webových stránek www.hatstore.cz se řídí švédským právem. V rozsahu povoleném zákonem budou mít švédské soudy výlučnou jurisdikci pro jakýkoli spor vyplývající z těchto podmínek používání a vašeho používání webových stránek, s výhradou práva Hatstore stíhat uživatele v místě jeho bydliště.

16. Zpravodaj

Když nakupujete v Hatstore, máte také příležitost odebírat náš newsletter, který vychází 1 - 2x týdně. V newsletteru získáte doporučení ohledně nových produktů, které by vás mohly zajímat, o kampaních nebo další novinky týkající se Hatstore a produktů, které prodáváme.

Pokud si nepřejete newsletter odebírat, můžete jej kdykoli zrušit kliknutím na odkaz „Odhlásit odběr“, který je ve spodní části každého newsletteru.

SMS jsou rozesílány 5 - 10krát ročně a obsahují doporučení ohledně nových produktů, které by vás mohly zajímat, kampaní nebo jiných novinek týkajících se Hatstore a produktů, které prodáváme. Pokud žádné SMS nechcete, můžete je kdykoli odhlásit. Každá SMS obsahuje pokyny pro odhlášení.

17. Kontakt

Pokud potřebujete kontaktovat naše zákaznické oddělení, můžete nás kontaktovat následujícím způsobem:

Telefon: +46 480 782 820
V pracovní dny mezi 9:00 a 12:00 hod.

E-mail: support@hatstore.cz
V pracovní dny se snažíme odpovědět na váš e-mail do 24 hodin.

Sociální média:
Facebook a Instagram
 

Hatstore Scandinavia AB
Amerikavägen 10
393 56 Kalmar
SWEDEN

Telefon: +46 480 782 820
E-Mail: support@hatstore.cz
EU VAT: SE556913543601