Vrácení zboží
Vrácení zboží a reklamace
Máte plné právo vrátit svou objednávku do 100 dnů od obdržení produktu (produktů) za předpokladu, že jste produkt(y) nepoužili a vrácené položky jsou nepoškozené, s originálními nálepkami a štítky.
Zaregistrujte vrácení zboží nebo stížnost ZDE!
Zboží vrátíte takto:
1. Zaregistrujte své vrácení zde a vyberte, který produkt(y) chcete vrátit.
2. Produkt(y) dobře zabalte, nejlépe do původního obalu, aby zásilka dorazila v pořádku. Zásilku zalepte páskou a připevněte na ni přepravní štítek.
3. Vrácené zboží odevzdejte na nejbližší poště.
4. Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží, zašleme vám potvrzení na váš e-mail a po odečtení zpáteční dopravy (CZK 149) vám vrátíme peníze/aktualizujeme vaši fakturu za produkt(y), které jste vrátili.
!! Chcete zboží vyměnit?
Pokud chcete zboží vyměnit, postupujte podle výše uvedeného postupu vrácení a poté prostřednictvím webové stránky zadejte novou objednávku na produkt, kterým chcete nahradit původní objednávku.
Jak podat stížnost
1. Pokud se domníváte, že jste obdrželi vadný výrobek, zaregistrujte svou stížnost ZDE.
2. Je důležité, abyste podrobně popsali, co je s produktem v nepořádku, a přiložili obrázky poukazující na vadu, která byla podrobně popsána v reklamaci
3. Vaši stížnost prověříme a obratem se vám ozveme s řešením.
Právo na odstoupení od smlouvy
"Podle zákona o smlouvách uzavíraných na dálku máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od obdržení objednávky, pokud svého nákupu litujete. Vezměte prosím na vědomí, že pokud je produkt vrácen v horším stavu, než jaký je přiměřený pro testování funkce a vlastností produktu, můžete nést odpovědnost za ztrátu hodnoty produktu. Pokud si přejete uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, musíte produkt vrátit do 14 dnů.
Právo na vrácení se nevztahuje na smlouvy na dodání zboží, které je vyrobeno podle specifikací spotřebitele nebo je viditelně dělané na míru.