Potřebujete vrátit objednávku? Žádný problém!

Změnili jste názor nebo objednali špatný produkt? Žádný problém, pokud je produkt v původním stavu, můžete objednávku vrátit do 100 dnů od obdržení. Jen se ujistěte, že je zboží nepoužité, nepoškozené a že původní nálepky a štítky jsou stále neporušené.

Jak to funguje

Zaregistrujte své vrácení

Zaregistrujte své vrácení a vyberte produkt(y), který(é) si přejete poslat zpět.

Zabalte jej

Znovu použijte původní obal (pokud možno) a pečlivě zajistěte zboží. Řádně zalepte balíček páskou a připevněte vytištěný přepravní štítek.

Odevzdejte jej

Odnést svůj balíček pro vrácení na nejbližší poštu a odevzdejte jej tam.

Vrácení peněz

Jakmile obdržíme váš vrácený balíček, zašleme vám e-mail s potvrzením a zpracujeme vaši refundaci nebo úpravu faktury, přičemž odečteme poplatek za zpáteční dopravu ve výši 149 CZK.

Chcete vyměnit zboží?

Jednoduše postupujte podle výše uvedeného procesu vrácení a poté si objednejte novou položku na našem webu.

Obdrželi jste vadný produkt? Pojďme to vyřešit!

Jsme tu, abychom vám pomohli, pokud něco není v pořádku.

  • Zaregistrujte svou stížnost Podejte svou stížnost zde s podrobnostmi problému.

  • Přidejte obrázky Přiložte jasné fotografie, které ukazují problém, spolu s popisem toho, co je špatně.

  • Rychle se ozveme Náš tým zkontroluje váš případ a rychle poskytne řešení.

14denní právo na odstoupení od smlouvy

Změnili jste názor? Dle zákona o smlouvách uzavíraných na dálku máte 14 dnů na odstoupení od nákupu.

  • Zboží musí být vráceno v původním stavu, vhodné k testování a kontrole.

  • Pokud produkt vykazuje nepřiměřené používání, můžete nést odpovědnost za snížení jeho hodnoty.

Důležité:
Personalizované nebo na zakázku vyrobené produkty jsou nevratné.

Jsme odhodláni, aby vaše zkušenost byla bezproblémová, od první objednávky po poslední vrácení. Máte dotazy?

Neváhejte se na nás obrátit!